RoyPow lancia l'APU per tutti i camioni elettrici (unità di alimentazione ausiliaria)

31 di marzu di u 2023
Cumpagnia-notizie

RoyPow, un fornitore glubale di energia rinnuvevule è sistemi di batterie, debuta All Electric Truck APU (Unità di potenza ausiliaria) à u Mid-America Trucking Show (30 di marzu - 1 d'aprile 2023) - a più grande fiera annuale dedicata à i camioni pesanti. industria in i Stati Uniti.L'APU All-Electric di Camion di RoyPow (Unità di Potenza Ausiliaria) hè una soluzione unica per l'ambiente pulita, sicura è affidabile chì offre à i cunduttori di camioni l'ultimu cunfortu cunvertisce a so cabina di dorme in una cabina di camion di casa.

A cuntrariu di l'APU tradiziunali di diesel chì funzionanu nantu à generatori rumorosi chì necessitanu mantenimentu regulare o APU alimentati da batterie AGM chì necessitanu frequenti rimpiazzamentu di a batteria, l'APU All-Electric di RoyPow's Truck (Unità di Potenza Ausiliaria) hè un sistema all-electric 48V alimentatu da batterie di litiu LiFePO4. , chì offre à i cunduttori di camion à longu andà cunfortu in cabina più tranquillu (livellu di rumore ≤35 dB), durata più longa (14+ ore) senza usura eccessiva di u mutore o trattore in rallentamentu.Siccomu ùn ci hè micca un mutore diesel, l'APU All-Electric Truck (Unità Ausiliaria di Potenza) di RoyPow riduce significativamente i costi operativi riducendu u cunsumu di carburante è minimizendu u mantenimentu.

Tuttu u sistema hè cumpostu da un HVAC à velocità variabile, un pacchettu di batterie LiFePO4, un alternatore intelligente, un cunvertitore DC-DC, un pannellu solare opzionale, è ancu un inverter opzionale all-in-one (inverter + charger + MPPT) .Catturà l'energia da l'alternatore di u camionu o da u pannellu solare è poi almacenendu in e batterie di lithium, stu sistema integratu hè capaci di furnisce l'energia AC è DC per gestisce l'aria condizionata è altri accessori d'alta putenza cum'è una caffettiera, stufa elettrica, etc. L'opzione di l'energia di a riva pò ancu esse aduprata quandu hè dispunibule da una fonte esterna in stazioni di camion o spazii di serviziu.

Cum'è un pruduttu "motore off è anti-idling", u sistema di litiu elettricu di RoyPow hè ecologicu è sustenibile eliminendu l'emissioni, in cunfurmità cù e regulazioni anti-idle è anti-emissione in tuttu u paese, chì includenu u California Air Resources Board (CARB) esigenze, formulate per prutege a salute umana è per affruntà a contaminazione di l'aria in u statu.

In più di esse "verde" è "più tranquillu", u sistema hè ancu "più intelligente" postu chì permette u monitoraghju è u cuntrollu remoto.I cunduttori ponu accende / spegne remotamente u sistema HVAC o gestisce l'usu di l'energia da i telefunini mobili in ogni momentu è in ogni locu.I hotspots Wi-Fi sò ancu dispunibili per furnisce a megliu sperienza in Internet per i cunduttori di camion.Per sustene e cundizioni stradali standard cum'è vibrazioni è scossa, u sistema hè certificatu ISO12405-2.L'APU All-Electric (Unità di Potenza Ausiliaria) hè ancu classificata IP65, dendu à l'utilizatori più tranquillità in cundizioni climatichi estremi.

U sistema di litiu elettricu furnisce ancu 12,000 BTU / capacità di rinfrescante, > 15 EER alta efficienza, 1 - 2 ore di carica rapida, pò esse installatu in appena 2 ore, vene standard cù una Garanzia di 5 Anni per i cumpunenti core è infine un supportu senza pari. sustinutu da una reta di serviziu mundiale.

"Ùn facemu micca e cose cum'è l'APU tradiziunale, pruvemu di risolve i difetti attuali di l'APU cù u nostru sistema innovativu one-stop.Questa APU All-Electric Truck (Unità Auxiliary Power) rinnuvevule migliurà significativamente l'ambiente di travagliu di i cunduttori è a qualità di vita nantu à a strada, è ancu riduce u Costu Totale di Proprietà per i pruprietarii di camion.Dissi Michael Li, Vice President in RoyPow Technology.

Per più infurmazione è dumanda, visitate:www.roypowtech.com or contact: marketing@roypowtech.com

  • ROYPOW twitter
  • ROYPOW instagram
  • ROYPOW youtube
  • ROYPOW linkedin
  • ROYPOW Facebook

Abbonate à a nostra newsletter

Ottene l'ultime prugressi, insights è attività di ROYPOW nantu à e soluzioni energetiche rinnuvevuli.

xunpan